środa, 23 kwietnia 2014

Moje ulubione dodatki

Każda kobieta ma  w posiadaniu dodatki, bez których nie potrafi się obejść. I ja też takie mam. Nie wychodzę bez nich z domu i czuję się bez nich jak bez ręki. Co jest moim nb. 1?
ofemini.pl


Torebka. Zdecydowanie. Wprawdzie nie mam takiej ulubionej, jedynej, którą zabieram wszędzie,  i która pasowałaby do każdego stroju. Raz, bardziej przydatna jest torebka o sporych rozmiarach, w której zmieszczę wszystkie dzieciowe gadżety moich bąków. Innym razem - gdy wychodzę sama - wystarczy małą kopertówka - zawsze modna.
Wrzucam do niej dokumenty, klucze, i trochę kolorowych kosmetyków.
Bez czego jeszcze nie wychodzę z domu? Biżuteria.. Wprawdzie w domu wszystkie pierścionki i ulubione kolczyki lądują w specjalnej skrzyneczce, ale kiedy mam okazję gdzieś wyjść, zawsze zakładam na nadgarstek bransoletkę, na palec serdeczny wsuwam srebrny pierścionek a na szyi zawieszam wisiorek.
Nie wychodzę z domu również bez makijażu - pomadkę, cienie do powiek  i róż traktuję jako niezbędny dodatek.
A Ty.. bez czego nie wyszłabyś z domu?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz