piątek, 11 kwietnia 2014

Moda Wielkanocna

Święta już za chwilkę, a ja dalej nie wiem jak ubrać się na tą okazję. Wprawdzie szafa pęka w szwach, ale jak każda kobieta mam wielki dylemat. Postawiłam jednak na czerń i biel, w ciekawych printach. Dodatki znajdę wśród swoich zbiorów natomiast jeżeli chodzi o kreację główną, to muszę wybrać się na zakupy. Kolejna okazja - achh;)

Źródło


Święta, to taki rodzinno przyjacielski spęd. No ale też okazja, dzięki której można się ciekawie ubrać. Ja stawiam zawsze na elegancję, połączoną z wygodą. Miękkie tkaniny, chętnie dresowe - a jednak odświętne- w modne printy. A co jest bardziej eleganckie aniżeli czerń, w połączeniu z bielą? Dlatego właśnie mój Świąteczny strój będzie wyglądał mniej więcej tak:

wizaz.pl


wizaz.pl


poradnik.kobieta.gazeta.pl


A jaki strój Wy wybierzecie na tegoroczne Święta?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz